Dags för skämskudden ikväll

2009-09-08


Ikväll är det dags för ännu en säsong av Idol och jag ska fira denna kväll med sambon i soffan med chips och nåt drickbart. Jag lär väl spendera den mesta av tiden bakom en kudde, lyssnandes på sambons asgarv. För ni förstår, medans han kan skratta åt idioterna som tror dom kan sjunga så skäms jag bara. Jag mår fysiskt dåligt men samtidigt så kan jag ju bara inte låta bli att titta på det. Det är ju bara några avsnitt som det är galningar med och sen börjar ju det roliga.

Har fixat en liten provisorisk design iaf men har inte kunnat enas med mig själv om färger eller bilder så det får vara som det är tills jag bestämt mig. Sonen är dock lite piggare nu, vilket känns skönt. Imorgon får sambon stanna hemma så jag kan åka och jobba. Har varit hemma så mycket det senaste så jag till och med saknar jobbet. Jag saknar att prata med dom galna kunderna och dom galna arbetskamraterna.

Trackback