WTF = Why The Face?

2010-04-22
Började kolla på en ny serie häromdagen jag och mannen. Modern Family. Så jävla rolig! Filmad som en dokusåpa känns den ny och spännande och man kan inte låta bli att sitta och småmysa framför TVn. Pappan i trebarnsfamiljen som hela tiden försöker vara en cool pappa, som slänger runt uttryck som OMG, LOL och WFT som han tror betyder why the face... Så jäkla pinsam så att till och med Timmy fick sig närmast en utskällning igår att om han någonsin blir en sån pinsam pappa så lämnar jag honom. Haha! Nää men nästan tror jag haha!


Nu ska jag ta och försöka göra mig iordning här en sväng och sen ska vi gå ut och ta en promend. Först måste jag försöka dölja den enorma finnen som dykt upp. Jag får ALDRIG finnar och nu helt plötsligt så kommer värsta äckelfinnen. WiTF liksom! Why in the face?
Trackback