Bevvan!

2010-01-27
Kommer ni ihåg det att man alltid kallade Beverly Hills 90210 för Bevvan? Jag kommer ihåg att jag var så arg när dom visade det första avsnittet på TV. Jag hade ridlektion och kunde inte se det och hade glömt att spela in det. Snacka om att jag var besviken! Tror till och med att mamma fick lite skäll där en sväng också haha!
Glömmer inte hur snygga kläder dom hade, och dom var ju sååå snygga i håret och killarna var ju bara så läckra och man ville se ut som tjejerna.

Idag såg jag det allra första avsnittet av just Bevvan. Vilken nostalgichock! Det var bara helt underbart... Helt jävla freakin' fantastic!


Jag var verkligen en sån där trogen Bevvan tittare. Såg varenda avsnitt på TV (förutom det första då) när det gick eller så hade jag spelat in det om jag inte var hemma. En trogen kund sen 1990. Jag var åtta och helt besatt. Tur att besattheten av TV-serier följt mig i 20 år nu haha!
Trackback