19 dagar kvar till TVDs återkomst!

2011-12-19
Nu är det ter veckor kvar tills The Vampie Diaries återkommer till våra TV-apparater, den 6 januari vet jag i alla fall en som kommer sitta klistrad! Jo jag! Så vad kan man då förvänta sig av fortsättningen av säsongen? Efter att ha läst denna artikeln så kommer det några hintar i alla fall... Läs inte vidare om du vill vara ovetande!


Elena menade faktiskt det hon sa i det sista avsnittet om att släppa Stefan och gå vidare. Damon däremot är ganska förtvivlad över att Stefan är borta och gör det han gör bäst. Det vill säga dricker på dagen! Samtidigt väntar dom på att Klaus ska utöva sin hämnd för att dom slog sina påsar ihop med Mikael.
Stefan har vänt sig mot Klaus och vi har tydligen inte sett det värsta av Klaus än. Trevligt, för Klaus har ju alltid varit en sån sympatisk, vänlig och hjälpsam vampyr! Och Klaus plan är att vända Mystic Falls mot Stefan! Jag säger ju att hna är en otroligt trevlig vampyr. Så genomsnäll!

Men den största grejen är, i alla fall för min Delena centrerade värld, att Elena och Damon fortsätter hamna i olika situationer där deras kemi gör allt lite hetare! Och nu när Elena äntligen släppt Stefan så är som fria att agera utan skuldkänslor...

Innan den sjätte januari är här ska jag se till att se alla avsnitt en gång till så man är helt redo för att fortsätta säsongen! Mer vampyrer, spänning, varulvar, romantik, häxor och drama åt folket!

2 Comments

2011-12-19 @ 19:01:07

Åh, hoppas detta betyder att det blir mer Delena, en kyss är väl inte för mycket begärt? :)

2011-12-27 @ 14:57:46

hej där, kolla gärna in tipset på min blogg!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback