I miss you every day of my life!

2011-12-03
Åhhh Guuud vad jag saknar Gilmore Girls ibland! Det blir verkligen som ett fysiskt sug efter dom ibland... Nästan som jag blir röksugen ibland fortfarande, fast värre! Haha! Är det någon annan som har det här problemet?

Jag har i alla fall suttit och läst igenom massa härliga repliker och sånt på imdb och min saknad blir bara värre! Fan vilken bra serie det var! Måste snart ta och kolla på hela igen...



Rory
: So, is this party Grandma's having going to be a big deal?
Lorelai: Not really. The government will close that day. Flags will fly at half-mast. Barbra Streisand will give her final concert... again.
Rory: Uh-huh.
Lorelai: Now, the Pope has previous plans, but he's trying to get out of them. However, Elvis and Jim Morrison are coming and they're bringing chips.

Lorelai: Give me a burger, onion rings, and a list of people who killed their parents and got away with it. I need some heroes.

2 Comments

2011-12-04 @ 12:48:32

Åhåhåh Gilmore Girls <3 Saknar det med så himla mycket! Ser om det hela tiden. Såg klart det igen för en månad sen ca och har nu lovat mig själv att inte se om det fören det blivit nytt år så jag hinner glömma lite.. haha.

2011-12-06 @ 17:05:06

Haha, nä inte direkt då. Åh, Dawson's Creek. Det brukar jag också se om ibland, fast mer sällan. Det var nog lite mer än ett år sen jag såg klart det sist. Kanske dags igen? Älskar Joey och Pacey!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback