Misha Collins come back!

2011-12-07
Jag läste en artikel häromdagen om vilka olika sätt som man skulle kunna skriva in Castiel, eller i alla fall Misha Collins, i Supernatural igen. Det kanske inte är det lättaste eftersom sist vi såg Castiel så var han proppfull med Leviathans och traskade rakt ut i en sjö för att lite smidigt gå i atomer då hans inneboende ville ut. Det enda som var kvar av honom var hans trenchcoat.



Så hur får man då tillbaka Misha Collins?

Gud helar honom: Eftersom Gud är Chuck Shurley (eller hur? Det kan inte vara någon annan!) och han har ju tidigare räddat både Sam och Dean tidigare och även fått tillbaka Castiel från döden tidigare.

Flashback eller tidsresande: Ibland så får man ju uppleva gamla äventyr i Supernatural. Kanske är det så att man får se mer av vad Castiel höll på med tillsammans med Crowley (jag har fortfarande svårt att tro på den storyn).

Jimmy Novaks återkomst: Istället för att Gud för tillbaka Castiel så kanske han för tillbaka hans kärl, Jimmy Novak.

Hallucinationer: Sam har tryckt ner hans syner av Lucifer (vad vi vet) men Sam har sett döda människor tidigare. Kanske kan Cas dyka upp i syner om (eller snarare när) Sam tappar kontrollen igen.

Så kommer då Misha Collins komma tillbaka till Supernatural? Han kommer definitivt inte (Markera för att läsa vidare!) vara med i bara ett avsnitt utan i minst TRE!!! Från och med avsnitt 17 kommer vi äntligen se Misha igen. Tack och lov!

5 Comments

2011-12-07 @ 11:43:49

Har längtat!

vart läste du artiklen?

2011-12-07 @ 11:55:14

Hur fasiken gör man för att få texten att bli "osynlig"? Det är något som jag har funderat över i snart 3 år utan framgång.

2011-12-07 @ 14:05:33

Här har du en av notiserna om hans återkomst. Har också längtat! :)



http://www.movieweb.com/news/misha-collins-set-to-return-to-supernatural-season-7

2011-12-07 @ 14:08:05

Nu hittade jag artikeln jag pratade om...

http://www.buddytv.com/articles/supernatural/misha-collins-returning-for-th-43002.aspx

2011-12-07 @ 18:38:10

Jag bli dum i huvudet! Den koden du gav mig tar min dumma jävla blogg bort när jag går ut i det vanliga skrivläget igen och allt som finns kvar när jag går in och kolla igen är själva texten!

Jag kan inte fatta varför det blir fel! Jag har alltid haft det problemet när det kommer till att ändra färgen på texten, det går liksom bara inte. Nått fel är det tydligen på bloggen min.

Men tack ändå. Jag få klura vidare och se om jag hittar nått som fungerar.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback