Skönheten och Odjuret

2011-12-27
Eftersom jag är en sån otroligt snäll mamma som tycker att mina barn bör uppleva det bästa från inte bara deras utan även min barndomstid så fick min son Skönheten och Odjuret i julklapp. Det hade inte alls med min egen önskan att se Skönheten och Odjuret. Inte det minsta.
Dock så verkar ju min omtänksamma julklapp ha slagit lite fel eftersom han inte ville ha kvar den i Uddevalla utan jag fick ta med den igår när jag åkte hem. Men jag kunde inte motstå så just nu sitter jag och kollar på en film som jag sett så många gånger att jag kan den utantill...


1 Comments

2011-12-27 @ 21:25:29

sv: åh har inte tänkt så! vad glad jag blir med nedräkning och allt :D

ja, shark night var inget vidare. dock kul att se Chris Zylka


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback