Time to face my fears!

2011-12-11
Jag är livrädd för Zombies! Visste ni det? Det är en otroligt konstig fobi eftersom jag vet att Zombies inte finns! Dock så är jag ändå skraj och kan inbilla mig att dom kommer efter mig när jag går ner i garaget för att hämta bilen till exempel. Eller snarare överallt där det är mörk och lite läskigt så kan jag inbilla mig att det finns Zombies... Normalt? NEJ. Men, jag är ju fortfarande ung och vi ungdomar får ha orationella rädslor! (Den som påpekar att jag fyller 30 i februari får stryk!)

För ett tag sen så lottade jag ju ut första säsongen av The Walking Dead men jag har alltså inte sett den själv! Detta ska bli ändring på. Jag blir så irriterad när folk pratar om serier som är så jäkla bra, som till exempel då The Walking Dead (eller varför inte American Horror Story tror jag den heter som jag heller inte vågat se än!) så nu ska vi börja kolla på den här hemma. Zombies eller inte, jag ska se serien. Vem vet, kanske kan jag bli av med min fobi på köpet?


2 Comments

2011-12-11 @ 10:10:29

Haha, GUD vad jag känner igen mig!! Den första skräckfilmen jag såg var en zombiefilm, halvt mot min vilja, och jag blev lite traumatiserad, haha :) Men samtidigt som jag är rädd kan jag inte hålla mig undan, utan slukar istället ALLT som finns med zombies.. Kalla mig tokig eller nåt :) Men serien är absolut värd att se, men framför allt så borde du se American Horror Story!! Det går knappt att beskriva den, den är verkligen en one-of-a-kind serie, med helt fantastiska skådespelare. Nästan så att jag avundas dig som har dessa två serier kvar att avnjuta :)

2011-12-11 @ 11:33:54

Nu vet jag ju inte om det är exakt samma på blogg.se, men när man redigerar ett inlägg på blogspot finns det en "knapp" bredvid textfärgen, som ser ut ungefär som spetsen på en överstryningspenna. (När man håller musen på den står det "färg på bakgrundstext"). Jag markerar det textstycke jag vill täcka över, trycker på knappen och väljer svart som färg. (Har man någon annan färg på texten antar jag att man får välja samma färg på överstryckningen.) Hoppas det är något likande på blogg.se så att du kan klura ut det hela :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback