Äntligen lördag!

2011-02-05
Så var helgen äntligen här, jag skulle ju jobbat helgen egentligen men det blir inte lätt då man har pratförbud. Snacka om att det är tråkigt att inte kunna säga godmorgon ens till grabbarna här. Hoppas nu bara att det hjälper. Grabbarna vill åka iväg till Busfabriken idag. Jag undrar dock om jag ska åka med. Risken är att man rycks med och börjar prata och enorm som jag är så är det inte så roligt att sitta och titta på bara... Vi får se hur jag gör, antaligen stannar jag hemma och vilar helt enkelt.

Snart ska jag se det nya avsnittet av Supernatural! Den där extra veckan av väntan var inte alls vad jag ville ha men det är ju ingen som lyssnar på mig där borta på det där jäkla CW. Nu ska det förhoppningsvis inte vara några mer uppehåll tills påsk hoppas jag.

Trackback