Skiiiiiit också!!!

2011-01-28
I sju veckor har jag väntat. Sju otroligt långa och olidliga veckor har jag väntat och längtat och imorgon skulle jag äntligen få se Supernatural igen! Så ser jag att dom har flyttat fram starten av andra delen av säsong 6 en vecka till! Jag blir tokig! Varför?!? Förstår inte CW (kanalen som visar Supernatural i USA) att jag inte klarar av att vänta en vecka till. Det var illa nog att dom flyttade det till fredagar, nu skjuter dom upp det en vecka också... Så sur jag är nu!
Men... man ska väl alltid se det fina i alla situationer antar jag. Mailet som påpekade det framflyttade datumet för mig innehöll också lite härlig information om avsnittet Like A Virgin som kommer visas den fjärde februari istället. Det var sju saker som var värt att påpeka...

The Road So Far...
Är det bara jag som saknar klippmontaget i början av avsnitten ackompanjerat av en klassisk rocklåt? Den har saknats hela säsong 6 men nu ska den tydligen vara tillbaka!

Bobby...
Han ska tydligen ha ett ganska klarsynt sett att se på det faktum att Sam har fått sin själ tillbaka. Tydligen så ska han som vanligt ha rätt. Mannen är ju verkligen förnuftets röst!

Dean och oskulderna...
Att Dean är en ladies man är ju ingen hemlighet men tydligen så ska han ha en väldigt rolig reaktion på att alla offren är oskulder.

Cas och Sam...
Tydligen ska ett av avsnittets roligaste scener vara när Cas ska försöka visa sina sanna känslor om Sams återkomst.

Dr. Visyak...

Detta avsnittet introducerar en ny karaktär som har någon sorts historia med Bobby. Detta ska vara en medeltidsexpert som tydligen ska vara en utav seriens bästa "guest stars".

Svärdet...

Av någon anledning så ska Dean tydligen ha ett svärd till hands någon gång i avsnittet och denna scen ska tydligen vara den roligaste scen som Jensen Ackles någonsin gjort.

En ny ondska...

Efter Azael, Lilith, Lucifer och Crowley så har man stora skor att fylla när det gäller seriens nästa "Bad Guy" men tydligen ska man inte bli besviken efter att nästa bad guy blir presenterad i detta avsnittet.

Trackback