Wishing for fall?

2011-07-03
Vi har precis gått in i juli månad och redan har jag börjat planera för hösten. Eller TV hösten snarare. Det är som vanligt med mig och mitt galna, over the top TV tittande. Jag älskar sommaren men oj vad jag längtar tills alla serier sätter igång igen. Och vilken TV höst det blir sen!
Precis som vanligt med andra ord. När säsongen börjar i september så kommer det vara några nya serier. Vissa som verkar väldigt intressanta som man måste kolla in men sen är det ju dom gamla klassikerna också som man inte klarar sig utan.

I mitten av september, närmare bestämt den femtonde september, börjar TV-hösten med The Vampire Diaries och dess tredje säsong. Veckan efter, på tisdagen, kan vi se säsong fyra av Castle, sjätte säsongen av How I Met Your Mother och första säsongen av Two And A Half Men med Ashton Kutcher. Det om något ska ju bli väldigt intressant att se, hur serien står sig utan Charlie Sheen.
Veckan fortsätter sen med Glee, Criminal Minds, Grey's Anatomy och på lördagen Supernatural! Veckan därpå drar även Gossip Girl igång igen. Som ni hör så kommer jag ha fullt upp i höst. Och då har vi inte ens kommit in på dom nya serierna...


(Tänk på att detta är hur serierna går i USA, kollar ni på serier i Svensk takt så gäller helt andra datum!)
Trackback