A Gifted Man - 1X04 - In Case Of Separation Anxiety

2011-10-17
Först idag har jag fått se fredagens avsnitt av A Gifted Man. Det är fullt upp här hemma med två barn och nu även renovering av hallen men äntligen fick jag sett det! Har du inte sett det så bör du inte läsa nedan...

Detta är ganska oförklarligt en av mina favoritserier av dom som startade nya i höst. Egentligen så borde jag inte tycka att den är så bra känns det som men jag blir så lugn och avslappnad av den.

Dr. Holt fortsätter att vara ruskigt dålig på relationer med patienter och vanligt folk. Dock så verkar det ju finnas något mellan honom och den nya chefen, Kate, på kliniken. (Om hon känns bekant så kan det bero på att det är samma person som spelade Victoria i Twillight filmerna). Nu har han ju dessutom gått med på att jobba tio timmar i veckan på kliniken, trots hans protester, så förhoppningsvis är det något där. Lite romans är ju aldrig fel!
Men det är ju ett steg i en lite mänsligare riktning att jobba på kliniken. Kanske kan han bli mer mänsklig av det!
Trackback