Grey's Anatomy - 8X07 - Put Me In Coach

2011-10-29
Här kommer mina tankar om denna veckans avsnitt av Grey's Anatomy. Har du inte sett det så bör du inte läsa vidare för att slippa spoilers!


Karev gör så jäkla dumma saker ibland och sen gå han och gör något sånt här. Att riskera att hamna i fängelse för att han vill hjälpa Meredith och Derek, det är ju bara för gulligt! Och sen så har dom äntligen fått sitt rättegångsdatum. Kanske kan lilla Zola äntligen få komma hem?

Meredith och Cristina fulla är bland det bästa som kan hända haha! Jag verkligen älskar dom fulla, så himla roliga! När jag såg trailern för detta avsnittet så trodde jag (och det var väl antagligen deras mening) när Teddy säger att "You're done" att Cristina inte fick operera mer men istället får Cristina göra en egen Bucketlist med operationer!

Självklart så var jag överlycklig när jag såg det grön ögda monstret hos Lexie när hon såg Mark med sin nya flickvän. Poor Avery! Fast han borde veta bättre än att försöka bryta upp mitt favoritpar ;) Nu hoppas jag att det blir Lexie och Mark igen. (Och denna gången ska jag inte läsa några spoilers om dom så jag blir överraskad när något händer! Lovar!)
Trackback