Nu är jag färdig med The Secret Circle

2011-10-28

Jag har försökt ge The Secret Circle en ärlig chans men nu går det faktiskt inte längre. Jag tyckte att pilotavsnittet var någolunda men lite långsamt. Det enda som var riktigt, riktigt bra i det avsnittet var Gale Harolds scen där han dödar Amelia. Men, det var okej och The Vampire Diaries hade inte heller världens bästa pilotavsnitt så jag har gett det några avsnitt till.

Dock så har jag inte kunnat kolla på ett enda avsnitt utan att göra något annat. Antingen har jag kollat mobilen, datorn eller annat samtidigt som jag har kollat och det är hos mig tyvärr inte ett bra betyg då. Jag tror att det ska bli bättre men det harvar bara på i samma stil hela tiden utan att någonsin gripa tag.

Så här säger jag adjö till The Secret Circle. Kanske kollar jag igen om jag får höra att det blir mycket bättre och får mer fart. Men tills dess är denna serien tyvärr död och begraven!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback