Supernatural - 7X05 - Slash Fiction

2011-10-29
Som vanligt, läs inte vidare om ni inte sett avsnittet!


And the baby runs away! Vi börjar i slutet. Ärligt talat, var det Dean gjorde så jäkla farligt? Hon var ett monster och jag är faktiskt benägen att hålla med Dean där... Sen så tycker jag nog att Sam ska ta och hoppa ner från sina höga hästar, som att aldrig han gjort något dumt!? Ska vi dra upp den där med demonen ännu en gång!?

Så Borax kan tydligen skada "the bad guys". Haha! Jag satt verkligen och tänkte "Men för guds skull hugg bara av huvudet så är saken biff!" när Bobby torterade den där killen men tydligen så kryper huvudet tillbaka när man huggt av det. Självklart gör det det. Yuck! Men tvättmedel det är scary stuff för monster haha!

Bobbys lilla dejt var ju hur gullig som helst fast jag ska erkänna att jag trodde att hon var klonad hon också och jag satt och förberedde mig på att Bobby skulle dö! Men tack och lov dog han inte! Bobby är ju min favoritkaraktär numera (eftersom Cas gick och dog) och jag vill ju inte att han ska dö också!

Vad roligt det var att få se killarna onda (och det måste vara riktigt roligt för dom att spela onda också!) När dom satt i dinern och klankade ner på sina respektive kloner så garvade jag högt. Kul att dom spelar på att alla fans gnäller på Sams hår haha! Men ärligt, håret är ju inget emot dom där polisongerna! Går verkligen Jared fru med på dom där!?

I övrigt var detta avsnittet helt klart det BÄSTA avsnittet för säsongen! Jag kände verkligen att nu är serien tillbaka i spår igen! Detta har ju varit den sämsta säsongen i serien så jag har varit riktigt besviken. Men nu är Linda en happy camper igen!
Trackback