The Vampire Diaries - 3X07 - Ghost World

2011-10-28
Spöken överallt and I like it! Speciellt Mason Lockwood. Yummy! Har du inte sett avsnittet så läs inte vidare!


Jag har aldrig gillat Bonnie egentligen men gud jag tyckte så synd om henne men samtidigt kan jag förstå Jeremy som älskar Anna. Men jag tycker att deras förhållande redan från början var dödsdömt så det gör mig inte mycket att det är slut mellan dom (vilket jag antar att det är). Jag vet att många vill ha ihop Matt och Bonnie och jag kan nästan hålla med om det nu, hon behöver någon snäll kille och inte en kille som går runt och kysser spöken. Necrofil någon? Usch!

En sak som är så jäkla fel med Mystic Falls är att alla är så jäkla blinda! Och döva! Lexie smäller Stefans huvud mot en bilruta och inger reagerar! Ingen märker att det är en massa folk som är DÖDA som helt plötsligt stövlar runt i staden. Det är aldrig någon som märker att folk pratar om vampyrer och annat vid bordet brevid på uteserveringen. Jag är ledsen men det är inte trovärdigt... Fast vampyrer är? Hmm...

Men nu lyckades i alla fall Elena låsa in Stefan, eller Lexie snarare fixade i alla fall det dom inte klarade förra avsnittet. Elena börjar irritera mig igen. Fan, att hon inte bara struntar i Stefan och tar en svängom med Damon istället! Låt Stefan vara så han kan springa runt och vara elak och HOT!

Vad var det med dom där grottmålningsliknande grejerna som Hot Uncla Mason hittade då? Nog för att The Originals är gamla men grottmålningsgamla? Antagligen inte...
Trackback