Fredag 23 september 2011.

2011-09-23
God morgon! Redan fredag... om veckorna fortsätter springa så här fort förbi så är jag snart 70! Sluta! Jaja, åldersångest till trots, det är snart helg och det är ju som vanligt favoritdagarna ;)

Nu ska vi gå till dagis om en liten stund och sen ska jag hem och lägga lillstumpan som fick för sig att det var helt okej att vakna kvart i fem i morse... Både hon och jag är dötrötta! Sonen vaknade ju också så tidigt men han blir ju aldrig trött. Han är pigg, pigg, pigg och pigg och sen bara han stupar haha!
Jaja, jag har ändå några serier som jag vill kolla in medans lillan sover ;) Den nya Person of Interest, sen är det så klart Vampire Diaries, The Secret Circle och dubbelavsnitt av Grey's Anatomy. En jävligt bra fredag helt enkelt! (Fast det verkar som att Sienna får sova väldigt länge om jag ska hinna med allt det där?)

Trackback