TVhösten är igång...

2011-09-28
och det är svårt att veta var man ska börja och vad man ska följa haha! Det finns några som jag absolut kommer följa...


Först och främst Hart of Dixie. Endast ett avsnitt har visats men efter ett avsnitt så hoppas jag verkligen att det fortsätter i samma anda. Detta är en serie som har alla förutsättningar att bli en succe. Charm, intriger, snygga killar ;) Första avsnittet fick väldigt många tittare och förhoppningsvis så håller det i sig för detta bara jag måste se!


Sen är det 2 broke girls. Jag var inte imponerad av trailern och skulle bara kolla in den "bara för att" liksom men detta är en skitrolig serie. Det är 23 minuter som är väl spenderade! :)


A Gifted Man trodde jag inte heller på... men jag älskar Jennnifer Ehle (Hallå! Stolhet och Fördom!!!) så bara därför var den ju värd en titt. Jag som inte brukar tycka om Patrick Wilson, tycker att han har spelat väldigt dåliga roller där han får spela väldigt okarismatiska människor, men här har han verkligen hittat rätt. Han är perfekt som Dr. Holt. Även här spelar han en väldigt okarismatisk människa som man egentligen borde avsky men samtidigt är han så charmig och sårbar... Kolla in detta för detta är bra!


Och sen är det favoriten av alla starter i höst. Revenge. Åhh detta var bra! Ruskigt bra till och med. Detta är TV när den är som bäst helt enkelt! En ung kvinna ska hämnas sin pappas nerfall och död så med hjälp av många sedelbuntar, fler lögner och mycket list börjar hon nästla sig in i den världen där dom skyldiga finns... Imorgon är det dags för avsnitt nummer två och jag kan knappt vänta!


Höll ju nästan på att glömma New Girl. Har sagt det förr och säger det igen... Den som inte älskar det här har inget hjärta! Avsnitt nummer två var precis lika charmigt, roligt och dömysigt som första... Underbart!
Trackback