Onsdag 21 september 2011.

2011-09-21
Idag är det som vanligt full fart! Strax ska vi gå till dagis och sen ska jag hem en sväng och fixa lite innan jag åker upp och hälsar på mina kollegor på jobbet. Har en jobbarkompis som är gravid och eftersom jag rensade ut alla gravidkläder ur garderoben igår och inte har några som helst planer på att vara gravid igen så kan ju lika gärna hon få dom...
Sen ska vi ta en sväng till biblioteket, det ska grejas i hallen och jag ska till sjukhuset vid fem också och få en spruta. Tur att man inte har annat än tid haha!

Har för övrigt kollat på första avsnittet av New Girl och det är ju en sån jäkla mysserie! Zooey Deschanel är pinsamt gullig och jag skrattade ordentligt flera gånger. Detta är en serie som man älskar, annars är man nog fan helt hjärtlös! Underbar. Hett tips!

Trackback