The end of Entourage...

2011-09-17
eller inte riktigt?

Jag måste då säga att jag är så sinnessjukt besviken på serieavslutningen på Entourage. Såg den först igår eftersom jag varit i Uddevalla och jag har ju längtat efter att få sett det men nu är jag bara besviken. Jag känner inte alls att det var en värdig avslutning på en serie som jag har älskat i ett par år nu!

Nu är det ju tydligen bestämt att det ska bli en film som ska komma 2013 men det spelar ingen roll. Man avslutar inte en serie efter åtta år med att allt hänger uppe i luften! Det är bara en massa kansken och om... Det är inte okej. Fan, jag kommer sakna Entourage. Så nu börjar det bli dags att köpa alla säsongerna antar jag... Dock utan detta sista avsnittet då kanske?


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback