Good bye One Tree Hill

2012-04-05
Så var det över. Bittert måste jag säga för detta är en serie som jag har älskat i så många år! Tänk så mycket som har hänt i ens eget liv under tiden som man har tittat på denna serie... Under nio år så har jag gått ur gymnasiet, träffat min blivande make, fått två underbara barn, flyttat, jobbat, pluggat, gråtit, skrattat och älskat. Det är inte bara mina favoriter i Tree Hill som har levt... Nu har ju inte jag haft galna mördare efter mig eller fått mina barn kidnappade av galna barnflickor (tack och lov!) men jag har allt också haft härliga år under dessa nio som One Tree Hill har varit en del av våra liv.



Så vad kan man säga om finalen då? Det var sockersött precis som väntat och det är väl ett ganska amerikanskt sätt att avsluta sina serier eller? Så här på rak arm så kan jag inte komma på någon amerikansk långkörare som inte gett sina karaktärer gullegull avslut. Här tänker man ju direkt på Tre Kronor så klart!

Jag måste säga att det var för sockersött och en frisk blandning av alla "standard" avslutningar som finns. Fast vanligen så väljer man väl bara en... Det dansades och kysstes i regn, det adopterades barn, det köptes barndomshem, det var graviditeter och lyckade satsningar på både TV-serier och företag. Nämn en "Happy Ending" och det fanns nog fan med i One Tree Hills sista avsnitt...

Men jag tänker förlåta detta sockersöta avsnitt ändå för det är ju faktiskt One Tree Hill, som jag faktiskt blev vuxen tillsammans med, som jag älskat och alltid kommer älska!

1 Comments

2012-04-06 @ 17:28:10

Så mycket de varit med om under sina liv tycker jag allt de är värda att få ett sockersött slut haha.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback