Så var jag tillbaka...

2012-12-31
Jag tänkte att jag skulle börja ta mig tillbaka hit så smått. Har saknat det riktiga TV-bloggandet och jag ser att vi är jättemånga som är inne här nästan varje dag ändå. Så nu är jag tillbaka! Som ni ser håller jag på och pillar med sidan lite men det får ni stå ut med ett litet tag. Ska försöka få det gjort ganska omgående dock.
 
Detta första inlägg så här för min återkomst och det sista för året får lista upp när mina favoriter kommer tillbaka efter juluppehållet. Som ni ser så har jag skalat ner en hel del på min tittlista bara för att jag ska hinna med att plugga också. Kanske kommer vissa serier tillbaka till våren så jag får kolla ikapp då när skolan är slut.
 
7/1 - Revenge, Once Upon A Time
8/1 - Castle, Bunheads
10/1 - Chicago Fire
11/1 - Grey's Anatomy
15/1 - How I Met Your Mother
16/1 - Hart of Dixie
17/1 - Supernatural, Arrow
18/1 - The Vampire Diaries
21/1 - The Following *Ny serie*
23/1 - White Collar
11/2 - The Walking Dead
20/2 - Cult *Ny serie*
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback