Castle, Gossip Girl, Hart of Dixie, 2 Broke Girls

2012-02-15
Här kommer lite tankar om gårdagens avsnitt. Hade fullt upp hela dagen så jag hann knappt sätta på datorn ännu mindre blogga... Men bättre sent än aldrig antar jag! Läs inte vidare om ni inte sett avsnitten!


Castle - 4X15 - Pandora
Jag älskade detta avsnittet! Det var spännande och många twistar! Jag gillade att se hur Kate reagerade när hon fick träffa Ricks gamla flamma. Hon är ju så uppenbar och han märker ingenting!

Gossip Girl - 5X15 - Crazy, Cupid, Love
Äntligen fick Dan kysst Blair! Det där har jag väntat på länge kan jag säga. Men han måste klippa sig, den där frisyren börjar bli löjlig nu. Varför har Serena en glitterväst på sig när hon ska gå och lägga sig? Det är ju bara så konstigt!

Hart of Dixie  1X14 - Aliens and Aliases
Ännu ett mysavsnitt. Dom fortsätter leverera härliga avsnitt och jag älskade Wade och Lemon tillsammans. Hon blir alltid en helt annan människa när hon är med Wade.

2 Broke Girls - 1X - And The Broken Hearts
Jag tror nog att detta var det sista avsnittet av 2 Broke Girls som jag tittar på. Jag älskade serien när den började men tyvärr så är det bara en massa sexskämt och kortskämt och det är inte ens roligt längre... Om jag hör att det har blivit bättre så kanske jag börjar titta igen men just nu så känns det inte som en förlust att sluta titta på den...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback