Fullt upp idag!

2012-02-03
Dagen är smockfull av en massa underbara saker och jag hinner knappt andas för att det händer så otroligt mycket härliga saker! Jag insåg dessutom idag att min ålder kanske inte är en så farlig grej ändå (jag kanske har överreagerat lite under åren som ledde till 30 strecket.) Men alla dessa grejer som får min uppmärksamhet (just nu håller jag på att bygga en tårta... ja ni hör ju!) gör att jag inte hinner blogga så mycket dag. Dock så kan jag säga att det var två utmärkta födelsedags avsnitt av både Vampire Diaries och Grey's Anatomy. Jag ska se till att skriva lit om det men det kommer nog inte förän på söndag... Ha en bra helg i alla fall alla TV galningar!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback