Grey's Anatomy, Supernatural, One Tree Hill, Ringer

2012-02-20
Hej! Det har varit ett par galna dagar här med massor av skoj saker som hänt och jag har inte haft tid att blogga helt enkelt. Jag har hunnit med att titta på några serier i alla fall så här kommer mina tankar om några av dom. Läs inte vidare om ni fortfarande inte sett avsnitten.


Grey's Anatomy - 8X15 - Have You Seen Me Lately?
Jag tittar inte på Private Practice så denna, för mig, nya syster var inte alls intressant. I alla fall inte för mig. Jag älskade scenerna mellan Cristina och Owen. Dom är ett av mina favoritpar i serien och jag önskar verkligen att dom fortsätter hålla ihop, även om jag har väldigt svårt att förstå Owens motiv. För som Cristina säger så satt han med henne och höll hennes hand när hon gjorde abort och sen flera månader senare skriker han att hon dödat deras bebis.

Supernatural - 7X15 - Repo Man
Detta var ett av dom där avsnitten som förhöjer hela säsongen med ett par snäpp. Och vem var det som gjorde det? Förutom själva storyn som var riktigt bra så är det ju självklart Mark Pellergrino och hans narratering av allt Sam gjorde var underbar. Det ska bli väldigt intressant att se vad som kommer hända med Sam nu

One Tree Hill - 9X05 - Catastrophe And The Cure
Jag är ju inte speciellt insatt i hur basketligorna fungerar i Östeuropa men jag tycker det låter väldigt otroligt. Och varför skulle dom flyga ända till Tree Hill för att ta död på honom. Nej jag köper det inte. Men jag antar att det är därför som Lucas kommer tillbaka då, antingen för att hjälpa Haley hitta Nathan eller för att hjälpa till att begrava honom.

Ringer - 1X13 - It's Easy To Cry When This Much Cash Is Involved
Jag vet att många avskydde Mr. Carpenter som en våldtäcktsman eftersom han tydligen var en riktig drömkille i Veronica Mars. Jag har aldrig kollat på Veronica Mars så för min del gjorde det inget att han var en lite mindre moralisk man. Men detta är inte okej, jag gillade Juliette när hon var lite skadad och förstörd. Karaktären blev lite mer intressant men nu är hon tillbaka i samma spår, eller snarare snäppet värre, som när vi träffade hennes första gången och det gillar jag inte. Men annars var det ett väldigt bra avsnitt.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback