I'm back!

2012-02-06
Så har jag kommit hem igen efter en helt underbar helg tillsammans med min älskade. Fick ju som sagt en spahelg i födelsedagspresent i fredags, och vi åkte i lördags... Snabba ryck! Men vi har haft det helt underbart utan barn, datorer och alla måsten som så gärna kommer emellan umgänget här hemma.

Så nu känner jag mig som en helt ny människa efter lerbehandlingar och ansiktsbehandlingar, solande och sovmorgon! Nu ska jag dock försöka komma ikapp med alla serier som jag har missat under helgen!
Jag kan säga att detta var det lyxigaste hotell jag någonsin bott på. Det var så vackert att jag aldrig ville lämna stället! Och förresten tack för era gratulationer, både här och på mailen!


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback