Nu är det nära!

2012-02-24
Så var man tillbaka. Jag har inte blivit magsjuk tack och lov men barnen, deras pappa och min pappa blev alla jättedåliga. Vi åkte hem redan igår och jag kan säga att denna veckan har inte varit rolig och det känns lite bittert att ha kört nästan 70 mil tur och retur för att ändå bara sitta inne och inte träffa en själ. Men nu tar vi nya tag och jag längtar till söndag så klart!

På söndag så är det ju självklart Oscarsgalan och det är något jag ser fram emot varje år. Jag kommer så klart sitta upp och kolla! Tyärr så kommer vi ju även i år få stå ut med Filip och Fredrik men man kan ju inte få allt här i världen... Kommer ni kolla när alla Oscars delas ut på söndag natt?


1 Comments

2012-02-25 @ 23:18:33

Absolut kommer jag att titta! Men det är 1. för Filip och Fredriks skull och 2. för att jag älskar film. Så håller inte riktigt med dig angående Fredlip ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback