One Tree Hill - 9X04 - Don't You Want To Share The Guilt?

2012-02-02
Så var One Tree Hill tillbaka med sitt fjärde avsnitt och precis som jag hade väntat mig efter hur det förra slutade så krävdes det många rullar papper för att hålla tårarna stången... Har ni inte sett avsnittet än så bör ni inte läsa vidare för här kommer mina tankar om avsnittet.


Den största frågan som jag ville ha svar på var ju självklart om baby Davis var okej. Det fick man ju svar på väldigt snart och det är ju bara att pusta ut, han mådde bra. Jag trodde inte att Brooke och Julians förhållande skulle må så bra dock men ingen fara på taket där inte. Hade det varit mitt barn så vet jag inte om jag hade varit så snar att förlåta faktiskt.

Så Clay knarkade inte? Han vet inte ens om att han köpt knark för att han har gått i sömnen mitt på dagen! På ett sätt är jag glad för den här knarkhistorian kändes så konstig, att ingen märkt något på ett år liksom, men samtidigt så är vi då tillbaka till 'gå i sömnen' storyn. Vad är det för konstig story?!

Vem är den där tjejen egentligen? Hon är ihop med Chris Keller, ligger med Chase och flörtar med honom framför Chris. Det är hon som äger cafeét tvärt över gatan från Karens och hänger upp skyltar om att dom anställer mördare. Vem gör så?! Hon verkar ju vara skit konstig!

Vad har hänt Nathan? Är det han som ligger i bårhuset? Jag hoppas verkligen inte det! Ett tag trodde jag att planet skulle störta men det gjorde det ju tydligen inte eftersom den söta lilla rosa älgen låg på gatan i Tree Hill. Så vad kan då ha hänt Nathan? Är det Dans snack med knarklangaren som satt Nathan i trubbel? Men hur skulle han i så fall kunna vet att Nathan skulle komma hem just då? Har han själv gjort något dumt medans han varit borta? Eller har han helt enkelt bara tappat älgen på väg hem?

Det kändes verkligen igenom hela avsnittet att det skulle kunna vara Nathan som är den som dör. Det var hela tiden massa snack om att han snart skulle vara hemma, kanske kommer han aldrig hem? Är det Dan som sett till att få bort Nathan så att han aldrig behöver lämna Jamie? Han säger ju hela tiden att han åker när Nathan kommer hem, kanske vet han något? Eller är det så att vem det nu var som smög runt Haleys hus i första avsnittet har någonting med saken att göra?

Herregud! Bara en massa frågor! Jag hoppas verkligen att man får svar på alla frågor innan säsongen är slut! Vad tyckte ni om avsnittet?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback