Revenge - 1X14 - Perception

2012-02-13
Det har tagit tid för mig att kommentera serierna denna veckan men eftersom jag varit sjuk så har jag tillåtit mig dispens. Men här kommer i alla fall mina tankar om denna veckans Revenge avsnitt.


Och Tyler är tillbaka. Eller? Visst kan det inte vara någon annan än Tyler? Tyler visste att det fanns en lucka i golvet och sen blev han ivägförd av sin bror och ett gäng poliser. Varför skulle dom visa det om han inte skulle komma tillbaka för att kolla in vad som finns där? Nej, jag tror att det är Tyler. Och då innebär det att han antingen är den som skjuter eller blir skjuten. Jag hoppas på det sista så vi får ha kvar Daniel!

Charlotte tog till flaskan efter avslöjandet om hennes pappa och jag kan inte påstå att jag klandrar henne. Hade jag fått veta att min familj ljugit för mig hela livet och att min pappa egentligen är en dömd terrorist så hade jag nog inte heller varit så glad. Tequila kanske är rätt väg att vandra för en kväll. Frågan är ju dock om hennes destruktiva beteende kommer sluta där? Antagligen inte.

Jag trodde verkligen att vi skulle slippa Amanda och hennes jobbiga sätt att prata men tyvärr inte. Jack fortsätter tråna och hon och Emily fortsätter lura honom. Jag fortsätter på samma tema som jag har sedan serien startade... Poor Jack!

I övrigt var detta ett fyllningsavsnitt egentligen. Jag bara väntar på att man ska få veta vem det rä som dör på stranden i denna veckans avsnitt. Vad som hände i detta avsnittet var inte lika intressant som det!
Jag saknar en story till Nolan bara. Han fick en ordentlig story och då vart han ihop med en galning. Kan han få en story som är lite säkrare denna gången tack? Men Nolan är ju underbar i alla fall. Han kunde inte ljuga för Jack och det älskade jag. Det finns någon som är snäll mot Jack i alla fall!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback