Är Hart of Dixie i fara?

2012-01-26
Nu är det pilotsäsong på kanalerna i USA och kanalen CW som ger oss Supernatural, The Vampire Diaries och självklart också Hart of Dixie har beställt ett pilotavsnitt av en ny läkarserie. Då börjar man ju genast undra om Hart of Dixie är i fara!

Jag hoppas verkligen inte det för jag tycker det är en perfekt mysserie men faktum är att HoD inte går speciellt bra på kanalen, istället streamas den jättemycket. Den nya serien "First Cut" handlar om en ung läkare som inser att livet som doktor innebär samma problem som hon hade i high school.,

Jag hoppas att Hart of Dixie får stanna kvar. Jag behöver lite Wade Kinsella varje vecka!


1 Comments

2012-01-26 @ 19:58:58

Hart of Dixie har väll inte gått så bra där nere i USA så jag skulle inte bli förvånad om de skrotar den. Men jag hade blivit ledsen, för jag gillar den skarpt.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback