Det svenska hjärtat är stolt!

2012-01-25
Jag måste säga att jag är så otroligt stolt över att Max Von Sydow blev nominerad till en Oscar igår! Han är ju en av våra svenska stora skatter (även om han har sagt upp sitt svenska medborgarskap och numera bor i Frankrike). I filmen "Extremely Loud and Incredibly Close" som han då blev Oscarsnominerad för bästa manliga biroll spelar Von Sydow en stum man som hjälper en pojke att leta efter låset som passar nyckeln hans far efterlämnade sig vid sin död.

Jag har fortfarande inte sett filmen men grät som en galning när jag såg trailern så antagligen kommer jag väl göra samma när jag ser filmen. Har någon av er sett filmen?



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback