Downton Abbey

2012-01-08
Eftersom jag är en total fjant och verkligen drömde mardrömmar bara jag funderade på att kolla in The Walking Dead (det är sant, jag drömde mardrömmar om zombies direkt) så har jag bestämt mig för att istället kolla in Downton Abbey. Jag är lite efter som ni märker men bättre sen än aldrig inte sant?!

Jag har faktiskt kollat in dom första trettio minuterna av det första avsnittet och jag är redan helt tagen. Det verkar vara välgjort och välspelat och redan är jag väldigt tagen av karaktärerna. Maggie Smith är enastående (kan hon vara dålig i något undrar jag?) och då har hon bara varit med i två eller tre scener än.

Detta ser jag verkligen fram emot! Har ni sett Downton Abbey? Berätta gärna vad ni tycker! Har ni inte gjort det så kan ni väl passa på att kolla in det ni också så har vi något att diskutera!



1 Comments

2012-01-08 @ 23:41:20

Sorry för att jag spamar din blogg med kommentarer, hehe. Men jag har sett Downton Abbey och det är en av mina favoritserier! Så himla fina miljöer och scener, och skådespeleriet! Det känns verkligen som att man är med dom och den tidsperioden! Älskar serien!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback