Gossip Girl - 5X13 - G.G.

2012-01-31
Det hundrade avsnittet av Gossip Girl inkluderade ett musikalnummer, ett bröllop och ett avslöjande om vem Gossip Girl verkligen är! Här kommer mina tankar om det senaste avsnittet, läs inte vidare om du inte sett det!


Låt oss börja med att Georgina skulle vara Gossip Girl... Jag köper det inte för fem öre! Jag vägrar acceptera att hon skulle vara GG. Jag misstänker att hon på något sätt har kommit över GGs konton helt enkelt. Skulle det vara så att Georgina är GG så skulle jag bli väldigt besviken. För det första så vill jag inte ens veta vem som är GG när serien slutar och skulle vi få veta det så kan det ju inte vara någon annan är Kristen Bell. Så det så.

I övrigt så finns det ju inget annat att kommentera om än Blairs bröllop! Hon var vacker som en dag men det var väl väntat att det skulle gå åt skogen. Dock så trodde jag inte att dom faktiskt skulle gifta sig! Vanligtsvis så brukar par som inte hör samman gå bryta strax innan det är dags att säga "Ja". Men inte denna gången... Så nu är Blair en prinsessa på vift. Tillsammans med Dan.

Detta var ett av dom bästa Gossip Girl avsnitten på länge. Serien har ju börjat dala men i och med detta avsnittet så blev det ett ordentligt lyft. Hoppas bara dom kan fortsätta på samma sätt nu!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback