Heta känslor när den döde avslöjades...

2012-01-27
Tydligen så går det vilt till när dom läser manusen för Revenge... Det går till och med så vilt till att när Connor Paolo (Declan) läste manuset för Chaos, som är det avsnittet då vi äntligen får veta vem dom dör där på stranden, att han slängde en stol genom ett fönster.

Jag vet inte om jag tycker att det är det bästa sättet att behålla jobbet på? Är inte förstörelse av egendom ett bra sätt att få sparken på? Fast det kanske inte göra någonting, jag gillar ju ändå inte Declan och hans jobbiga dialekt!

Vem tror ni att det är på stranden som blir skjuten? Om man tittar på den scenen så tycker jag inte att det ser ut som Daniel eftersom det ser ut som att mannen som blir skjuten har ljust hår. Daniels svarta hår skulle inte se ut så i mörkret tycker jag... Kanske är det Tyler som kommer tillbaka för att få utöva hämnd mot Emily? Eller kanske har vi sån (o)tur att det är David Clarke som visar sig leva och sen skjuts av Daniel för att han (inte) våldtagit hans mor? Kanske ska jag sluta spekulera och bara vänta tills avsnittet visas den 16 februari? Kanske är det ändå Daniel på stranden?

Vad tror ni? Vem är det som blir skjuten?


Källa.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback