Vill ni se Izzie igen?

2012-01-19
Det är faktiskt så att det skulle kunna bli verklighet. Katherine Heigl vill komma tillbaka till Grey's Anatomy! Hon har faktiskt gått så långt som att fråga om hon skulle kunna få komma tillbaka. Detta berättade hon under en intervju med Eonline! när hon gjorde promotion för sin nya film


För min del så vill jag inte se henne tillbaka på Grey's. Jag gillade aldrig Izzie. Jag tyckte hon var jäkligt jobbig och hela George historien var riktigt ful. Han var gift för guds skull! Den enda storyn jag faktiskt gillade som hon hade del i var Denny historien (så klart) men det var ju mest han. Nej, jag vill inte se Izzie igen, tänk vad det skulle göra med Karev!?

Källa.

2 Comments

2012-01-20 @ 10:43:47

Jag hade faktiskt gärna sett Izzie tillbaka! I första säsongerna var hon en av mina favoriter, synd att hennes karaktär gick utför senare. Ta tillbaka S2-Izzie tack! :)

2012-01-20 @ 19:41:17

Jag tror att jag är en utav de få människorna som valde Izzie före George och därför hade jag gärna sett henne i serien igen. SÅ vi få se vad som händer.



SV: Klart du måste se Resident Evil. Den första filmen är underbart bra men därefter faller filmserien samman en aning. Milla Jovovich är underbar som Alice och jag blir nästan lite lesbisk när jag tittar på filmerna =)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback