En oväntad bloggpaus...

2012-06-15
Vad förvånad jag blev när jag loggade in nu på morgonen och fick se det helt nya upplägget på blogg.se. Gilla! Först så blir man fundersam och tänker va fan är det här och sen inser man att allt är så otroligt mycket bättre. En bloggpaus var inte så dumt tydligen för då fick man sig en liten surprise så här på fredagsmorgonen!

Efter en ganska omvälvande vecka känslomässigt så har jag hållt mig väldigt långt borta från datorer och TV för att få tid att tänka och reflektera över vissa saker. Dottern håller dessutom på att skolas in på dagis och jag har alltså spenderat hela veckan på dagis med en ljudnivå därtill. Dom som jobbar på dagis måste ha superöron och supertålamod! Jag har inte haft ork eller lust att blogga och jag förstår om ni rymmer härifrån efter våren och tidiga sommaren då bloggandet har varit väldigt dåligt... men man vet aldrig vad som händer bakom kulisserna eller hur?

Bjuder på lite Smolderhalder på morgonen så kanske ni förlåter mig för mitt tilltag att inte blogga?

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback