Nytt i höst: Guys With Kids

2012-06-04
En av dom nya serierna i höst står komedimannen Jimmy Fallon bakom. Jag har aldrig tyckt han varit speciellt rolig så jag förväntade mig inte speciellt mycket innan jag såg trailern. Serien handlar om tre män, en arbetande, en singel och en stannahemmande, och deras problem med hur dom ska få ihop livet med småbarn, förhållanden och vänskap.

Är söta barn en anledning att se på TV? Ibland kanske men jag tror inte att Guys With Kids barnen är en av dom faktiskt. Jag kommer, som med allt annat som kommer nytt, se pilotavsnittet för att se vad det är men detta är någonting som jag inte tror att jag kommer tycka om. Det verkar inte alls vara min sorts humor och jag tycker det verkar vara väldigt stereotypt. Dessutom så kryper det i mig av den otroligt högljudde och skrikige Anthony Anderson så att han är med ger Guys With Kids ett lägre betyg innan serien ens har visats.



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback