En galen vecka!

2012-03-01
Bloggningen har varit minimal denna veckan och det är inte så konstigt för jisses vad jag har haft att göra. Köra barn hit och dit, läkarbesök, optikerbesök och träning. Sen ska man klämma in alla serier som man vill så någonstans och sen ska man blogga. Och så håller jag på och planera sonens fem års kalas... Tiden räcker inte till! Jag önskar verkligen ett det fanns ett par timmar till på varje dag så jag hann med lite mer och då är jag ändå mammaledig! Men detta har varit en extrem vecka så nästa blir förhoppningsvis bättre!

Nu ska jag lämna sonen på dagis och sen blir det en promenad och sen ska jag parkera mig i soffan och kolla på One Tree Hill och Revenge! Jag hoppas verkligen att man får reda på vem det är som dör i detta avsnittet och att det inte är Nathan! Men det är det säkert misstänker jag... För jag är övertygad om att dom skulle vara precis så elaka!


3 Comments

2012-03-01 @ 13:57:31

Va de Nathan??!! FATTAR INTE. FÅR PANIK!! :o

2012-03-02 @ 05:16:43

SV: NEJ! Dom sa det ganska tyst när Haley och Deb kramades "Thank god it wasn't Nathan"

Så för stunden så kan vi pusta ut!! :)

2012-03-03 @ 10:44:51

Men Clay har ju en son, Logan! Nu är det alldeles för spännande!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback