Mot Stockholm!

2012-03-30
Imorgon åker jag till Stockholm för att hälsa på min kära syster som fyller år! Ska bli riktigt härligt att få umgås en hel helg med syster och mamma och det utan barn också! Så det kommer alltså inte blogga något alls under helgen. Men på måndag är jag tillbaka igen och då ska jag försöka blogga lite bättre! (Usch ni måste tycka bloggen är så tråkig just nu men tyvärr... Bröllopsplanering tar tid och det är jäkligt kul också!)

Och så en helt annan sak! Jag tänkte när jag ändå ska upp till den stora staden att se om jag kan få med mig lite tårtgrejer hem till det är dags att göra bröllopstårtan. Men sen insåg jag att jag har ju inte den blekaste jäkla aning om vart det finns butiker som har utstickare, sugarpaste och annat skoj! Är det någon Stockholmare som läser här och som vet någon bra butik så snälla lämna en kommentar så jag kan kolla in den!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback