Det här med nedläggningar...

2012-05-29
Bolagen i USA har släppt sina totala tittarsiffror för säsongen 2011-2012 och det är helt klart ett par överraskningar. Visste ni att nerlagda The Secret Circle och Terra Nova är trea respektive femma i mest sedda serier på sina olika TVbolag och ändå blir dom nerlagda! Jag gissar att det inte gick ihop sig med pengarna helt enkelt eftersom detta var två serier som var väldigt dyra att producera på grund av specialeffekterna som användes.

Terra Nova kan jag klara mig utan, vi kollade inte färdigt på första säsongen faktiskt. Jag ville se många fler dinosaurier så jag var besviken. The Secret Circle ville jag väldigt gärna se en andra säsong på men förhoppningsvis är Beauty and The Beast en bra ersättning!



0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback