Kommer i höst: Arrow

2012-05-19
Här kommer den första titten på den nya CW serien Arrow som börjar i höst. Den handlar om en man, som spelas av den löjligt snygga Stephen Amell, som återvänder hem, som en helt annorlunda människa, efter att ha varit försvunnen i flera år och är nu superhjälten Arrow.



Jag har aldrig sett mer än avsnitten där Jensen Ackles är med i Smallville så därför har jag aldrig heller stiftat någon bekantskap med superhjälten Green Arrow. Därför har jag inte heller någon koll på vad serien i grund handlar om mer än det lilla jag har hört om den.
ydligen ska det vara en ganska politisk serie och handla mycket om orättvisor i samhället. Jag hoppas att det blir en framgångsrik serie, mycket för Supernaturals skull, som har parats ihop med Arrow på onsdagar på CW... och sen skulle det inte skada med lite mer ögongodis utöver Dean ;)

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback