Säsongsavslutning: GCB

2012-05-07
Så var Good Christian Bitches första, och kanske enda, säsong över och jag vet inte om jag ska hoppas på en andra säsong eller om jag vill att den ska vara slut. Det har ju varit 10 väldigt lättsamma och roande avsnitt men ibland undrar jag om det inte finns så många andra serier som fortfarande inte gjorts som skulle passa bättre in i mina måndagar är just GCB.


Så jag är osäker på om jag vill ha en andra säsong och jag är väldigt osäker på om det blir en andra säsong. Tittarsiffrorna har ju varit lite si så där men dom steg så klart efter att Luke (Eric Winter) steg in som Charlenes bror. Det finns inget som är så bra som ett snyggt ansikte för att höja tittarsiffrorna.
Hur slutade då GCB? Inte med att alla trådar löstes i alla fall... Antagligen en ploj för att få kanalen att beställa en säsong till misstänker jag. Det är ju ett ganska vanligt förhållningssätt när man hänger lite löst...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback