Säsongsavslutning: Hart of Dixie

2012-05-15
Hart of Dixies första säsongsavslutning (och tack och lov inte den sista!) är här och det var en del frustrerande ögonblick även om dom flesta gjorde mig nöjd. Markera för att läsa vad jag tyckte om avsnittet!


Hur kan Zoe vara så jäkla tragisk egentligen? Om en man väljer en annan kvinna så är man ganska dum som tror att man kan försöka avbryta ett bröllop! Om man nu bortser från att George faktiskt bröt med Lemon för Zoes skull i slutet, så var det ju faktiskt så att han sa till henne att han valde Lemon.

Men hon hamnade tillslut i säng med Wade! Äntligen! Tyvärr så blev ju kvällen avbruten av George och hans idiotiska val att springa till Zoe direkt efter att han sagt att han inte ville gifta sig till Lemon. Takt är tydligen inget som han känner till!

Det jag mest okuserad på dock under avsnittet var överraskande nog bröllopsbestyren. Jag trodde jag skulle hänga på varenda sak som hände mellan Zoe och Wade men istället så satt jag och funderade på varför man väljer att ha sitt bröllop utomhus egentligen (det ska jag själv ha!) och vilken panik jag själv skulle få om man skulle spinna en drink på klänningen! Inte konstigt kanske eftersom det bara är 11 dagar kvar till mitt eget bröllop! Men jag får nog nästan ta och kolla på avsnittet igen för att kunna ta in alla härliga Zade-moments ordentligt!

3 Comments

2012-05-15 @ 18:37:29

Åh jag älskade avsnittet! Så charmigt och härligt. Blev bara lite irriterad på george i slutet och jag tyckte det var svårt att tyda Zoes reaktion på det hela! Jag hoppas så att hon väljer Wade :) Jag vill också se det igen. Lycka till på ditt bröllop!

2012-05-15 @ 20:50:17

Blev så glad över Zoe och Wade. Det var på tiden! Jag hoppas inte att hon kommer gå över till George i nästa säsong. Han hade sin chans innan. Han kan inte bara hålla på att ändra sig.

2012-05-15 @ 23:36:37

Hehe ditt bröllop kommer nog gå fint! :) Är nog bäst o kolla igenom avsnittet igen då för det var ganska bra moments med Zoey och Wade ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback