Säsongsavslutning: New Girl

2012-05-10
New Girl blev för mig snabbt en favoritserie när den kom och sen tyckte jag faktiskt den tappade lite. Men idag har jag sträcksett dom sista fyra avsnitten och dom var verkligen ett lyft för serien!


Jag var dock besviken att CeeCee och Schmidt gjorde slut för jag älskade dom tillsammans. Verkligen älskade! Men eftersom New Girl blev upplockad för en andra säsong redan i april så hoppas jag att jag kommer få se dom tillsammans igen!
Att Nick skulle flytta trodde jag aldrig på, men det var roligt att den nya inneboende killen satt ute i soffan och var ledsen i slutet av avsnittet. I nästa säsong hoppas jag på Jess och Nick så klart men en massa mer Schmidt och CeeCee.

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback