Säsongsavslutning: Once Upon A Time

2012-05-14
Så var Once Upon A Times första säsong över och med det så är vi utan sagor för hela sommaren. Blev väldigt förvånad över avsnittet faktiskt. Markera texten för att läsa vad jag tyckte!


Jag trodde verkligen inte att dom skulle låta Emma veta sanningen i detta avsnittet. Möjligvis att avsnittet i så fall skulle sluta med att hon trodde. Men inte då! Här var det som en käftsmäll för henne. På en gång så fick hon veta vem som var vem och till och med fick se Pinoccio bli till trä igen. Det var ju ett jäkligt dåligt drag eftersom jag älskar Eion Bailey!

Draken var lite överdriven. Inte så lite heller. Och tyvärr var den ganska dåligt gjord. Ska man ha med drakar i en film eller serie så måste man se till att det ser riktigt bra ut. Hade jag velat titta på en dåligt animerad film från 80-talet hade jag gjort det. Men budgeten räcker väl inte till allt misstänker jag.

Det ska bli intressant att se hur dom ska få ihop säsong två. Hela storyn har ju varit att alla sagofigurer är fångade i vår värld. Det känns bara som att dom har vänt upp och ner på hela serien nu. Men det behöver ju faktiskt inte vara en dålig sak utan det kan bli hur bra som helst!

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback