Trailer för Revolution

2012-05-23
Är det någon serie jag måste kolla in i höst så är det thrillern Revolution! Det är ju för det första Kripke som är en av skaparna (mannen bakom Supernatural) och det är väl egentligen det enda som behövs för att jag ska ge det en chans!

I en värld där alla former av energi har försvunnit har mänskligheten gått tillbaka till en livsstil som man levde före industrialiseringen. Regeringar har fallit och istället är det miliser och beväpnade män som styr områden med järnhand.


Jag kommer absolut ge denna serien en chans, detta är något som jag tycker verkar väldigt spännande! Det enda som jag är lite reserverad över är att detta kanske skulle passa bättre som film? Men det är Kripke och Abrams så jag kommer absolut kolla in Revolution!


2 Comments

2012-05-23 @ 14:26:00

Åh vad bra den verkar va!! Måste verkligen ge den en STOR chans till hösten :) Vill ju se mer NU!! :))

2012-05-24 @ 08:27:59

massa bra skådisar ju! verkar jättebra, men håller med dig lite att de känns som om den skulle passa bättre som film...


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback