First Look; The Beauty and The Beast

2012-05-22
Kristin Kreuk, som spelade Lana i Smallville, är tillbaka på CW med den nya serien The Beauty and the Beast, en remake av succeserien med Linda Hamilton och Ron Pearlman. I denna spelar hon Catherine Chandler, en mordutredare i New York, som många år tidigare blev vittne till sin egen mors mord. Precis innan hon själv blev skjuten så räddade någon, eller något, henne.

När hon utreder ett mord leder det henne till Vincent Keller, en doktor som enligt rapporter blev dödad i Afghanistan 2002. Hon får veta att han faktiskt lever och att han av mystiska anledningar lever utför samhället eftersom han, när han blir arg, inte kan kontrollera sin superstyrka.


Jag älskade den första versionen av serien, fullkomligt älskade, så jag är faktiskt lite reserverad över denna serien. Jag gillar att dom inte har gjort honom till en lejonmänniska som Pearlman var. Det kan bli jättebra och spännande men då gäller det att dom klarar av att göra detta till en egen serie och inte en kopia av 80-tals versionen.


1 Comments

2012-05-22 @ 14:40:09

Den såg bättre ut än jag förväntat mig så man kanske måste se den för att få veta :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback