TVD spoilers för säsong 4!

2012-05-12
Jag kan inte hålla mig borta från spoilers. Det är en omöjlighet eftersom jag är så jäkla nyfiken! Jag är dock en av dom som inte tycker att avsnitten förstörs av att veta lite om vad som kommer komma längre fram. Jag läste en artikel igår om vad vi kan förvänta oss av säsong fyra och det kommer här!



Markera texten för att läsa spoilers!

1. Elena kommer genomföra förvandlingen. Jag hade alltså fel. Jag trodde att dom skulle fega och hitta något häxsätt runt det där men tydligen inte och det är jag väldigt glad för!
2. Elena kommer självklart komma ihåg alla minnen som Damon raderat. Det kommer alltså innebära att det är ganska mycket information för Elena att ta in i första avsnittet. Detta kommer (tyvärr?) orsaka lite problem med Stefan.
3. Matt överlevde olyckan!
4. Det verkar som att Julie Plec gärna ser Joseph Morgan igen. "I myself did not see his entire body burned to bits. So I can't say 100 percent that we've seen the last of him." -Julie Plec

5. Bröderna Salvatore hade ju en överenskommelse att den som Elena inte valde, Damon i detta fall, skulle lämna staden men detta kommer inte att ske. Och det var ju en jäkla tur för vi vill ju inte bli av med Damon eller hur?!

2 Comments

2012-05-13 @ 19:43:27

Var har du hittat informationen om det här?

2012-05-14 @ 07:21:32

Oj det missade jag totalt. Det är från en intervju med Julie Plec, som är showrunner på TVD.

Här är intervjun i sin helhet; http://insidetv.ew.com/2012/05/11/vampire-diaries-season-finale-elena/


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback