I will be back!

2013-04-08
Jag vet att det inte har hänt någonting här på några månader och det är ju verkligen under all kritik. Men... livet kommer emellan när man får för sig att göra alldeles för mycket! Det är plugg, det är jobb, det är familj och livet i allmänt. Under vintern har sonen lyckats åka pulka in i en parkbänk vilket resulterade i en övernattning på sjukhus med bruten näsa. Sen har han även lyckats med konststycket att ramla från en klätterställning och bryta armen för några veckor sedan.
 
Jag ska komma tillbaka till bloggandet! JAG LOVAR! Men ni kommer få stå ut med att det inte händer så mycket mer på nån månad eller så. Sen är skolan slut och då kommer jag få mer tid igen. Jag ska dock försöka skriva lite tankar om de två avsnitten av Game of Thrones tredje säsong...

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback