Äntligen hemma igen!

2013-08-12
Efter två underbara veckor, trots att dom nästa regnade bort, on the road är vi nu hemma igen. Men jag har faktiskt en veckas semester kvar så än är jag inte bitter över att behöva börja jobba. Det är jag inte ändå, jag gillar mitt jobb men samtidigt så är det väldigt skönt att vara ledig och kunna göra vad man vill, när man vill...
 
Nu ska jag ta tag i alla serier som jag har missat under tiden jag varit borta. Det är tre avsnitt True Blood eftersom ett avsnitt kom inatt. Sen är är det två avsnitt Covert Affairs, Rizzoli & Isles, The Glades, Under The Dome, Falling Skies (där det till och med är säsongsfinal!) och King & Maxwell... Först ut får det vara True Blood!
 
 
 
 

0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback